nedjelja, 18. ožujka 2012.

" Volim nogomet "

Photobucket
Foto by B.Mr.


Vjerujete li u budućnost hrvatskog nogometa ? Pitanje je to koje sam vidio u medijima. Što reći na to ?! - Ovdje je pila okrenuta naopačke. Zašto ? Jednostavno je odgovoriti na tako pomalo zlonamjerno , nejasno, nesuvislo,nelogično pitanje. Pretenciozno bi bilo da ja sada tu uvjeravam javnost u nešto , što je jasno i vrapcima na grani. Kada se netko upinje izreći notornu glupost u obliku benignog pitanja propitujući vjeru nacije u nogomet , kako ga onda razuvjeriti. Da li je to uopće potrebno uraditi ?! Nogomet je možda najvažnija sporedna stvar na zemaljskoj kugli , no milijarde ljudi sudjeluje,vjeruje,raduje se i tuguje uz nogometnu igru. To je realnost i jedina istina. Svi mi polažemo vjeru u nogometnu igru. I sad , tko to može s takvom lakoćom pokušati oduzeti ljudima njihove snove iliti iluzije o nogometu. Samo zato što nam se ne sviđa vodstvo Hrvatskog nogometnog saveza , predsjedništvo ili uprava pojedinih klubova, pojedinci sebi dozvoljavaju  da pljuckaju po nogometu. Ljudi žele biti proroci potopa nogometa u Hrvata. Bravissimo ! Ni meni se ne sviđa sudjelovanje pojedinih likova unutar struktura športa u granicama Lijepe Naše, ali mi to nije šlagvort za pljuvanjem športske zbilje naše domovine. Zastupam i uvijek ću nastojati ponuditi i poneko rješenje , bez namjere da nekoga omalovažavam.Možda je sve to niš korisno za društvo , ali sam barem probao,a što ti licemjeri rade. Ljube guzu vrhuški , no jedan okret je dovoljan da ih u drugom trenu popljuju. Možda je sve ovo samo malo grublji rječnik,no izgleda da se to moralo izreći ili napisati. Pametnom dosta. Vratit ću se na kraju na uvodno pitanje. Trebaju nama i prognozeri kaosa kako bi na kraju izvukli neku sretniju sredinu priče. Nije sve crno - bijelo ! Treba skupno iznaći snage i afirmativno početi razmišljati o nogometu.

Pripremio i tekstualno komentirao : Daltoni'os
Športski pozdrav !

Nema komentara:

Objavi komentar