subota, 18. kolovoza 2012.

Daltoni'os - pola doma , pola u inozemstvu !

Gamescom 2012

15th Aug 2012 - 19th Aug 2012
Location: Cologne, Germany
Venue: Koelnmesse
Website: www.gamescom-cologne.com/

Foto by  B.Mr.
Foto by B.Mr.

Dakle, mislite da ste vidjeli sve

Ljudovi, ljeto traje , nogomet se tek  polako nazire na obzorju ,stoga je zabava i putovanje još uvijek na prvom mjestu. Bit će vremena i za posao. Sada samo zabava ! Skrećem vam pozornost na činjenicu kako Daltoni'os  imaju i ovdje svoje predstavnike. Dva člana iz prve ruke otkriti će nam ubrzo svoje dojmove . Kao što vjerojatno već i znate, Gamescom je najveći svjetski gaming sajam. Održava se u Njemačkom gradu Kolnu i godišnje privlači preko 270 000 posjetitelja, 6000 novinara i preko 550 izlagača poput Sonya, Riot Gamesa, Cryteka, Electronic Artsa, Ubisofta, Capcoma, Konamija te Take-Two Interactivea i Bethesde, da navedemo samo neke. U sklopu našeg putovanja, dva dana provesti ćemo istražujući ogromne hale Gamescoma gdje se mogu isprobati igre koje još nisu ni izašle, najnovije gaming tehnologije te gledati završnice najvećih i najplaćenijih gaming turnira u igrama poput League of Legends i StarCraft 2. No pored dva puna dana na Gamescomu, tijekom našeg petodnevnog putovanja posjetiti ćemo i europsko sjedište Red Bulla u Salzburgu, poznati Hangar 7 gdje imamo priliku razgledati izložbu sportskih aviona, automobila te formula. Zaustaviti ćemo se i u Munchenu te razgledati BMW Welt izložbu automobila i motocikala, razgledati Olimpijskog parka – sportski centar u kojem se uz mnoštvo sportskog sadržaja nalazi i Olimpijski toranj na vrhu kojega je muzej rock’n'rolla. Nećemo naravno zaobići ni najpoznatiju minhensku pivnicu – Hofbrauhaus, sagrađenu davne 1598. godine.

Gamescom 2011 – visitor’s perspective

Foto : B.Mr.

Foto by B.Mr.

Neki od nas posjetili su Gamescom 2011 i jedan od naših članova – 7h30n, napisao je njegovo viđenje putovanja:

U suradnji sa slovenskim, hrvatski ESL je organizirao put u Köln na jedan od najpoznatijih sajmova video igara i tehnologije vezane uz gaming industriju – GamesCom. Put je službeno započeo oko 16 h iz Ljubljane. Prije samog kretanja dočekale su nas tete iz Red Bulla i ponudile limenkama za dodatnu motivaciju. Nakon relativno kratke vožnje autobusom stigli smo pred večer u Salzburg te posjetili poznati Red Bullov Hangar. Iako je pao mrak, ugođaj je bio još i bolji, jer su se silni avioni i uglancane formule sjajile od ne tako jakog osvjetljenja. Iz meni neobjašnjivih razloga tamo se našla i vjerna replika Predatora iz istoimenog filma. Očigledno bogatstvo Red Bulla su pokazali i WC-i s ručnicima za jednokratnu upotrebu umjesto papira za brisanje ruku. Zatim smo posjetili obližnju pivnicu kako bi nešto pojeli i popili. Probao sam njihovu vrlo dobru pšeničnu pivu ali one iz Münchena su prava stvar (o njima malo kasnije). Ono što me uvijek iznenadi u Austriji,a i u  Njemačkoj, je nedostatak pravog računa prilikom plaćanja, nego konobar veli cijenu pa tko zna je l'’ te prevario. U neku ruku je tako zadržan onaj stari štimung pivnica. Punog trbuha i uspavanih pogleda krenuli smo na ostatak puta do Kölna. Autobus je kvalitetniji no našeg Čazmatransa, ali nisam baš mogao odspavati kvalitetno. Čini se da je većina kao i ja hvatala neke mirnije dijelove pa odspavala koj’ sat. Ujutro dolazimo na našu destinaciju. Nigdje žive duše, svi još spavaju, dobro je došlo kod okretanja autobusa po užim ulicama. Smještaj nam je bio Hostel u centru Kölna, začudo nije bilo nikakvih masakra motornim pilom te je Hostel jako pristojno izgledao. Papirologija je usporila ulaženje u sobe ali smo za to vrijeme mogli doručkovati. Hrana Hostela nije bila toliko dobra ali nismo gladovali. Meni kao velikom ljubitelju čajeva je izbor ponuđenih čajeva bio vrlo dobar. Nakon doručka nas je voditeljica upoznala s planom grada i bitnim lokacijama te smo krenuli podzemnom željeznicom. Podzemna je također i nadzemna na nekim dijelovima a i ima vrata s obje strane za dodatno zbunjivanje prilikom izlaženja na stanici. Neki vjerojatno znaju kako u Zagrebu imamo tramvaje te na stanicama piše kada dolazi koji tramvaj, na žalost to je potpuno nepouzdano. U Kölnu naprotiv, tramvaji tj. podzemni vlakovi dolaze točno ili čak ranije kako piše. Voznu kartu za dane sajma je pokrila ulaznica za sam sajam te nismo imali brige oko toga. Druga stvar koja mi se svidjela je to što ljudi znaju i engleski pričat, koji mi ide lakše nego njemački. U nekim zemljama takvo što ne možeš očekivat i svi tjeraju samo svoj jezik (khm, Talijani, khm). Relativno rano ulazimo u prostor sajma ali svejedno je mnogo ljudi a broj raste iz minute u minutu. Vrlo pametno su u jednu dvoranu stavili Blizzard i Activision pa doslovno nisi mogao proći kroz dvoranu, barem ne dok se nije pojavio neki ogroman Yeti iz svijeta Star Warsa popraćen Stormtrooperima. Lijepo sam uskočio u povorku i prošao dvoranu lakoćom do dijela za The Old Republic. Cosplay je očito jako popularan ali najbolje su naravno bile cosplay djevojke, možda taj Gamescom i nije za maloljetne, he he. Nagradu za najveću provokaciju dobiva štand za igru World of Tanks. Nemam pojma kakva je to igra ali imali su štange na pozornici s plesačicama koje su valjda plesale cijeli sajam jer se niš drugo nije događalo tamo… ili nisam vidio. Osim igara i cosplay natjecanja na GamesComu je i održano finale natjecanja Intel Extreme Mastersa. Popratio sam meni najzanimljiviji Starcraft 2 i ne bas zanimljiv League of Legends, njega je zabavnije igrat nego gledat. Također se moglo slikat i popričat s profesionalnim igračima tih igara tko je htio. Nakon jako puno hodanja obišao sam cijeli sajam i zapamtio najbitnije lokacije za sljedeći dan. Navečer smo VIP ulaznicom ušli na party za igrače. Muzika je bila isprva odlična ali kako je vrijeme prolazilo DJ nije baš mogao držati kvalitetu. Sljedeće jutro, nakon doručka sam odmah krenuo na sajam da stanem što prije u red za Diablo 3, no nisam bio jedini rano ranioc. Trosatno čekanje za 20 min igranja Diabla 3 se ipak isplatilo, igra je odlična. Kako vrijeme prolazi čovjek ogladni… Sajam je bio pun raznih fast food štandova i čak restorana kako bi nahranili silne posjetitelje. Nakon još jednog dugog dana krenuli smo se pripremati za odlazak. U obližnjoj pivnici sam ubio bol u nogama te potom fino odspavao u Hostelu. Ujutro smo krenuli prema Münchenu. Tko bi rekao ali u Njemačkoj osim što počinju raditi tek od 10 h, ne rade ponedjeljkom, barem ne u BMW-ovoj tvornici koju smo htjeli posjetiti. Ipak, nije sve bilo uzalud, ušli smo u BMW Welt salon automobila i motora te razgledali cijelu povijest te velike auto industrije. Potom smo otišli u Olimpijski park te liftom na Olimpijski toranj. Toranj je visok oko 300 m a na vrh se dođe liftom za 30 s, jako zanimljiva vožnja jer se osjete promjene sila. S tornja predivan pogled na cijeli München i BMW-ov kompleks s velikim logo-om. Također na vrhu tornja je muzej posvećen zvijezdama rock n’ rolla. Nakon razgledavanja odlazimo u centar Münchena te se dogovaramo kad i gdje se naći kako bi krenuli u Hrvatsku. Naravno, lokacija nalaženja je jedna od najpoznatijih pivnica, Hofbräuhaus. Interijer pivnice je klasično načinjen od drva, pive se dijele minimalno po pola litre u kriglama a sve to nose vješte konobarice odjevene u tirolske haljine. Za večeru kobase i piva, ali ne bilo kakva. Piva je poslužena na pravilno hladnoj temperaturi, u kriglama ili čašama predviđenim za vrstu pive i naravno najboljeg okusa kojeg sam ikad probao. I tako je završio naš izlet (nakon dugog puta doma)… Definitivno nezaboravno iskustvo! Teon7h30n” Banek