srijeda, 4. travnja 2012.

Polufinale juniorskog Kupa : Osijek - Hajduk

Pripremio : Daltoni'os

Foto : B.Mr.
Foto by B.Mr.


Osijek  "petardirao" Hajduk

Foto : B.Mr.
Foto by B.Mr.

Juniori

NK OSIJEK - HNK HAJDUK  5:1  (2:0)

Benedikt Mioč (dva zgoditka),Mihael Pongračić,  Mateo Kovačić ,Stipe Vrdoljak - strijelci za Osijek.

Počasni pogodak ,četiri minute prije kraja susreta   za splitski Hajduk postigao je Duje Medak.

Foto by B.Mr.

 Uzvratni susret se igra u Splitu za dva tjedna.

Foto : B.Mr.
Foto by B.Mr.

- Za viđenje tekme juniora Osijeka i Hajduka priupitao sam Ivicu Grnju  : Znao sam da juniori Osijeka imaju kvalitetu , ali me čudi slaba igra Hajduka. Nema tu nikakvog opravdanja.Hajduk je Hajduk makar mu igrala kompletna druga postava,drugih jedanaest. Osijek ih je u svakom slučaju razbio 5:1, no mogao je još pet komada  zabiti. Jako sam razočaran Hajdukovom igrom. S druge strane znao sam da mi imamo kvalitetu i bili smo uvjereni u pobjedu,na kraju veće od priželjkivane,ali posve zaslužene.

 Moram čestitati tim dečkima koji su i u prvenstvu napravili niz sjajnih rezultata i da nisu imali neke kikseve u početku, sada bi se već približili Hajduku i prestigli ih, riječi  su  Ivice Grnje.

daltoni@net.hr

Nema komentara:

Objavi komentar