četvrtak, 31. svibnja 2012.

Osebujan do kraja

Foto by  B.Mr.
Foto by B.Mr.

Poštovani,

Kad sam krenuo s pisanjem o športskim događajima iz naše regije nije mi bila namjera stjecanje slave ili materijalnog blagostanja. Jednostavno, kako je sve skupa slučajno krenulo,tako će i završiti moje piskaranje. No u današnja čudna vremena, gdje se, između ostalog, izgubio pojam moralnosti,dešava se suluda situacija da poneki tipusi prezentiraju sebe kao autore uradaka koje je napisala moja malenkost. Ljudi,smislite nešto svoje pa će to javnost već  prepoznati ! Nije meni što vi prisvajate ili se kitite tuđim perjem,već smeta činjenica da na neki način bacate ljagu ili mrlju na sva dosadašnja postignuća športaša Slavonije i Baranje. Imajte vi svoje portale ili što god već radite odnosno čime se  bavite, no ostavite nas športske entuzijaste na miru. DA,svi mi "mali" ljudi,koji svojim volonterskim radom,bilo to kroz upravljačke strukture, direktnim bavljenjem nogometom ili medijskom prezentacijom, ipak velikom većinom besplatno sudjelujemo u nogometnom životu i nije nam potrebna vaša izražena želja k prisvajanju tuđih djela. Okanite se takvog  posla.

Ne trebam ni spominjati pregršt fotkica sa športskih terena, koje beskrupulozno štancate na svojim medijskim prezentima,a sve bez barem kulturnog upita o dopuštenju autora spomenutih uradaka. "Hvala vam na tom činu", jer ipak mi radite medijsku prepoznatljivost. S druge strane ne postoji maltene niti jedna tiskovina Lijepe Naše koja nije objavila poneku moju fotkicu. O internetskim  portalima neću niti riječi. Nikada nisam,niti neću tražiti ili očekivati da na fotki stoji moj potpis. NIKADA !!!! Zahvaljujući pravim športskim doajenima i korektnom odnosu unutar redakcija koje su prepoznale kvalitetni prezent športske zbilje, prvenstveno  iz nekog mog okruženja mnogi športaši imali su priliku biti viđeni u tiskovinama. Svi ljudi koji su nam to omogućili zaslužuju naše skupno jedno veliko HVALA !  Sve to bez lažne patetike.

Ponosan sam i na razvoj futsala iliti malog nogometa, te fantastičnoj promociji na nekoj državnoj razini, gdje sam prvenstveno preko portala malinogomet.info uspio   kvalitetno predočiti futsal čarobnjake. Za to sam nagrađen s bezbroj pohvala i zahvala. Iza mene ili mog tekstualnog opusa popraćenog s pregršt fotkica ostaje veliko osobno zadovoljstvo postignutim iliti ostvarenim. Baveći se športom iz neke drugačije perspektive,stvarajući svoju viziju razvoja , pohvala i pokuda športskih čimbenika Lijepe Naše, mogu samo konstatirati da sam i više nego zadovoljan postignutim. Hvala svima koji su prepoznali moj rad i uloženi trud i omogućili mi medijsku prepoznatljivost.

Pokazao sam  i dokazao  kako se o športu i športskim strukturama ne mora baš uvijek šablonski pisati.

 Foto : B.Mr.
Foto by B.Mr.

Glavu gore! Ima i one vrste, srest ćeš ih, koji čitaju iz očiju kako ti srce kuca. Njih vrijedi čekati! A onim drugima se nasmiješi, mahni i odi. To je sve što od tebe zaslužuju. (narodna)

Športski pozdrav ! Daltoni'os

Nema komentara:

Objavi komentar