petak, 4. lipnja 2010.


Dok se drugi foliraju, mi radimo !

Drugi dio fotkica s tekme Slavonac - Vitez

Foto by B.Mr.

ŽNK Osijek - ŽNK Viktorija 3:0 /1:0/

Foto by B.Mr.

O.K. CLUB - " DOBRO JUTRO MAČKAMAMA "





O.K. CLUB - " DOBRO JUTRO MAČKAMAMA "

Obrisi jutarnji plove
uz obale snova gdje stoji moj grad;
K'o dijete bezbrižan i miran on je sad.
Pospana ulica zove,
neka toplina me opija
u svakom koraku i sjećanju jer tu sam rođen ja.

Dobro jutro, Mačkamama,
oduvijek naša ti si gradska dama.
Ni trenutka ti nisi sama,
sve dok živiš u nama.

Dobro jutro, dragi ljudi,
tisuću lijepih želja nek' vas budi
i sreća nek' diše s vama;
Dobro jutro, Mačkamama.

Priča još plamti i sada
u borama naših djedova,
u hrabrim srcima i snazi vjetrova.
Najljepše ulice grada
kad sunce okupa osmjehom
s toliko ponosa i ljubavi, znam da tu je moj dom.

Dobro jutro, Mačkamama,
oduvijek naša ti si gradska dama.
Ni trenutka ti nisi sama,
sve dok živiš u nama.

Dobro jutro, dragi ljudi,
tisuću lijepih želja nek' vas budi
i sreća nek' diše s vama;
Dobro jutro, Mačkamama...

Nek' mir i ljubav s pjesmom polete,
Dobro jutro cijeli svijete.

(D.Borozan)

Nema komentara:

Objavi komentar